سرالکس فرگوسن و ناصرخان

نامه فرگوسن به ناصر حجازی یکی از جالب ترین اتفاقا بود! گزارش اختصاصی "شرق"  قاعدتا قبل از برنامه نود دیشب رفته زیر چاپ! جزئیاتیم که نوشته بود بیشتر از برنامه دیشب بود! 

واقعا جالب بود کار باشگاه منچستر! عجب اخلاق ورزشکاری دارن که تنها به خاطر اینکه ناصر حجازی اوایل انقلاب چند ماه عضو باشگاه منچستر بوده، اونو عضوی از خانواده خودشون می دونن! اونم فردی مثل فرگوسن و مسئولین منچستر تو این همه گرفتاری و شکست های این چند هفته، این کارو و تو ردیف کاراشون قرار می دن!....... کجای کارید اهالی بی احساس انگلیسی! ما هم کمیته حمایت از پیشکسوتان داریم!  کلی هم اخلاق ورزشکاری! می گی نه؟!


متن نامه محبت‌آمیز فرگوسن به این شرح است: 
ناصر عزیز 
من از جاوید جعفری فراهانی نامه‌ای دریافت کردم و باید بگویم که وقتی شنیدم حال شما خوب نیست متاسف شدم. به این فکر افتادم که پیغام بازیکنان و دستیارانم را برسانم دوست دارم بدانی که همه جا به فکر تو هستیم. شخصا به خاطر همه فداکاری‌ها و تلاش‌هایت برای باشگاه تشکر می‌کنم. این فداکاری‌ها بسیار ارجمند است. می‌دانم که ماه‌های اخیر را به سختی پشت سر گذاشتی اما مطمئن باش که با دعاها و افکار ما آرامش پیدا خواهی کرد. 

سرالکس فرگوسن

نظرات 2 + ارسال نظر
Vampire Queen چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://vampirequeen.blogsky.com/

دمشون به شدت گرم .

کوریون چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

کروم رو درست کردم/ برو بالا سمت راست /encoding/ بعدش / utf-8 رو defult کن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد