آپدیت فتوبلاگ

بعد از مدت ها با یکی از عکس های قدیمی فتوبلاگم و آپدیت کردم! لعنتی بدجور هوس عکاسی کردم! چرا باید قول بدم چون ترم آخر دانشگاست باید بپیچونم اینو؟!!


پ.ن: نمی دونم این اسمای احمقانرو از کجا میارم! 4 تا کتاب و شعرم نخوندیم تو اسم گزاری واسه عکسا کم نیاریم!

پ.ن: لینک عکس جدید در فتوبلاگ

پارسال این موقع!

چه دورانی بود پارسال این موقع ها! .......... هیچ وقت یادم نمی ره وقتی که موسوی و به طور اتفاقی جلوی دانشگاه فردوسی دیده بودم چه جوری مثل بچه ها از خوشحالی می دویدم!

فوتبال علیه دشمن

بالاخره کتاب فوتبال علیه دشمن اومد دستم! فعلا فقط مقدمه خود عادل فردوسی پور و خوندم(یعنی 1 صفحه!!) که از قول سایمون بارنز نویسنده روزنامه تایمز درباره این کتاب نوشته:" اگر فوتبال را دوست دارید این کتاب را بخوانید... و اگر فوتبال را دوست ندارید ،باز هم این کتاب را بخوانید"


تبلیغات آرتوش!

                                                                                                                                                                 

من و دبستان!

وقتی به این فکر می کنم که دوران دبستان همش تصور می کرم یک سیاه چال پشت مدرسه است که مدیر و ناظم بچه ها رو می اندازن توش و آبله مرغون و 2 هفته تعطیلیش یک بیماری مجازیه به خودم افتخار می کنم!