عکاسی

یک جوری دارم با چنگ و دندون فوتوبلاگم و نگه می دارم. می گردم به زور عکسایی رو از تو آرشیوم بکشم بیرون و بتونم با ادیت جدید بزارمش اونتو، علتشم به این بر می گرده که مدتیه نمی رم عکاسی، نه برای خبرگزاری نه برای خودم. بهانه ام هم مثلا درسه! با اینکه به هر حال ترم آخریم تو دانشگاه و پروژه و اینجور مسائل. خیلی بهانه جالبی به نظر نمیاد چون درسی نمی خونم، البته بازم  فاصله گرفتن از عکاسی کمکم کرده به رشته و درسم نزدیکتر بشم و از این بابت یک جورایی راضیم. 
ولی خداییش فاصله گرفتن از عکاسی ،حتی برای خودم، یه جوری میدون دادن به بی حوصلگی این چند وقته نیست؟! رو مود بی خیالی و اتلاف وقت افتادم!  

به هر حال فوتوبلاگ رو با عکسی با عنوان اسارت امروز به روز کردم. 
نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

عکس قشنگی بود ممنون

ممنون

هاگن پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ق.ظ http://hamnavaee.blogsky.com

من به عکاسی خیلی علاقه دارم و عکس هام رو به چند تا عکاس معروف مثل صمدیان هم نشون دادم و تایید کردن.....می خواستم بهم کمک کنی بدونم با وجود این که رشته ام هیچ ربطی به عکاسی نداره چه جوری می تونم توی این رشته پیشرفت کنم و سواد تئوریم رو بالا ببرم؟

ایول خیلی عالیه، من اگه چیزی بدونم خوشحال می شم بگم، آی دیم رو برات کامنت می زارم که هروقت شد دربارش حرف بزنیم

صندوقک پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

عین من، دقیقا همین چیزهایی که گفتی برای منهم صدق می کنه

اصلا خیلی شرایط داغونیه! درک می کنی پس!:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد