مارادونا

به این فکر می کنم که یکروز از همین روزا من مارادونا رو می بینم و بهش می گم مرتیکه من چاکرخوات شدم با این کارات خفن! کاش دوران بازیگریت به دنیا اومده بودم!
                                           
پ.ن: فیلم امیر کاستاریکا از مارادونا- لینک ای ام دی بی 
نظرات 3 + ارسال نظر
کوریون یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

فیلم مارادونا از امیر کاستاریکا! ;)
تو هم که مثل من سر و تهت رو بزنن توی IMDB پلاسی! :))

نه بابا! من تازه به این نتیجه رسیدم شعور فیلم دیدینم پایینه، باید بشینم هی فیلم ببینم:ی

هاگن یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://hamnavaee.blogsky.com

لاوس؟

به نظرم دلیلی که هنوز اسطوره ها زاده می شن...البته خیلی کمتر از قبل اینه که همه ی مردم به اون سطحی که گفتم نرسیدن...در بعضی از کشور ها کمتر و در بعضی بیشتر.....به این حس دست یافتن...ضمنا توجه کن که اسطوره های دنیای جدید شیشه ای تر هستن و به راحتی می شکنند...دلیل این که هنوز به مقداری کم اسطوره سازی رواج داره دنیای سرمایه است که از این اسطوره ها استفاده می کنه...برای هر دو قسمت صحبت هام به دیوید بکام اشاره می کنم.......به چه راحتی اسطوره شد، در کشورهای شرق آسیا چه پولی به خودش و کمچانی های ساپورت کننده اش رسید و به چه راحتی شکست...
زمان بکن باور دنیا، دنیای اسطوره ها بود.....چه در بلوک شرق و چه در بلوک غرب............اگر به آن زمان برگردیم، ببین چند تا اسطوره هم زمان در کشور های مختلف وجود داشت....
...................


چه می کنی؟ خوبی؟

حرفاتو قبول دارم ... به خصوص اون جنبه تجاری پرورش اسطوره رو ..... ولی به عنوان فردی که تو جامعه ای زندگی می کنم که نه اونقدر صنعتی و فضای سنتی غالبه، به شخصه وجود اسطوره و تقویت حس پیروزی یا برتری و... رو نیازی برای خودم ومی دونم ، به نظر هر آدم تو هر جایگاه و سن می تونه برای اسطوره ای برای خودش داشته باشه که بتونه بلند پروازی هاشو از وجود اون وام بگیره ، ....... ولی وقتی گفتی اسطوره های دنیای جدید شیشه ای اند یکجوری ترسیدم ! بیشترم به این فکر کردم که نکنه به همین دلیله که اسطوره ها از نسل ما زاده نمی شن و مرتبط به گذشتن، شاید جسارت اسطوره شدن یکجورایی کمرنگ شده!!

مرسی ، اوضاع روبراهه، در حال امتحان های پایان ترمم و درگیر درس و مشق:ی
تو چه می کنی؟ خوبه همه چی؟

الیاس دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://eles.persianblog.ir

منم همین روزها میبینمشو یک کف گرگی نثارش می کنم :دی

مثل شیر جلوت وایسادم:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد